Web poskládaný za 4 dny vydělal 103.293 Kč za 2 měsíce

jak postavit web

Co se stane, když si postavíte svůj firemní nebo osobní web pro činnost, ve které podnikáte, nebo které se věnujete jako koníček, který vás baví?
Vaše webové stránky začnou navštěvovat čtenáři a budou vám psát dotazy. Případně přímo budou chtít využít vaše služby. Zkrátka, přijdou si k vám něco zajímavého koupit.

A tak se to stalo i mně…vlastně nám, s kolegou.

Na svých osobních stránkách používám dotazník s pár otázkami, abych věděl, co si myslí o mých produktech moji čtenáři a zákazníci a také, co dalšího by potřebovali pro to, aby se mohli posunout v životě a v byznysu dál. Dostávám stále opakující se dvě otázky:

  • co a jak dělat, abych dal více lidem vědět o tom, co dělám? Jak získat více zákazníků?
  • kde začít? Co udělat jako první?

Tyto otázky dostávám od svých čtenářů, kteří si prošli můj eBook zdarma o změnách. Už vědí, že změna musí přijít, aby se mohli hnout z místa. Teď jenom přijít na to, jak a kde začít. Pokud stále patříte mezi ty, kteří ještě nečetli můj eBook, tak nejprve pročíst (máte to za 30 minut pročtené, i s uvařením kávy nebo čaje), a pak postupovat dále dle instrukcí.

Máte prostudováno? Tak pojďme na to, jak tu změnu nastartovat. Popíšu vám, co jsme s kolegou udělali pro to, abychom získali více klientů a nemuseli je hledat někde na ulici. Jednoduše se nám ozývají sami. 

Tento způsob je tak obecný a praktický, že se dá použít na jakýkoliv druh propagace. Ať už se jedná o služby (jako v našem případě), nebo o konkrétní produkty. Zjednodušeně řečeno – máte-li svého koníčka, svoje zaměstnání, svoje podnikání, kterému se věnujete rádi, je třeba o tom seznámit vícero lidí, kteří vás nemůžou najít. K tomu vám poslouží vlastní web.

Jak tedy na to?

Níže vám popíšu, jak jsem postupoval, když jsme se s kolegou v srpnu 2015 rozhodli, že chceme otevřít vlastní Hypoteční centrum. Všimněte si, že máme celkem (ne)populární odvětví pro zviditelnění se. Ale máme dlouholeté zkušenosti, tak to půjde. To byla naše vize.

Najít jednoduché a rychlé řešení, aby nás klienti mohli vyhledat sami, něco se o nás dozvědět a začít si takto s námi budovat důvěru. Přišel na řadu web, který nám s tím pomůže. Vyvstala však otázka: Jak postavit web, rychle, funkčně, jednoduše, levně.

Na trhu je spousta možností, jak si svůj vlastní web postavit. Existují varianty, které jsou zdarma dostupné. U nich je třeba trošku více zručnosti a informací o nastavování jednotlivých stránek. Já jsem si náš online projekt vzal za své a použil jsem ještě jednodušší způsob. Platforma, na které sestavím web velmi rychle, jednoduše a hlavně funkčně. Žádné programátorské znalosti k tomu nepotřebuji. Zvládne to i laik, což jsem i já. Je to jednoduchá skládačka.

Vznikl nám velmi příjemný, přehledný a funkční web za 4 dny. Představa toho, že by sestavení webu trvalo měsíce, jako jsme měli informace z předešlých firem, byla ta tam. Naprostý laik, se základní uživatelskou znalostí z prostředí internetu, si na svém počítači sestaví vlastní funkční web.
Skvělé, to bychom měli. A co dál, pane? 🙂

Máme web a chceme z něho profitovat.

Použil jsem jednoduchý postup a zapojil selský rozum. Kde se dneska v online světě pohybuje nejvíce lidí z našeho regionu? Přeci nebudu muset běhat po ulici a strkat lidem do rukou letáčky typu: „Dobrý den, máme nový web, přijďte se na něj podívat.“? Nebo dokonce nebudu snad muset platit předraženou reklamu, aby si našeho webu někdo na tom internetu všiml? Určitě ne. Odpovědi máme skoro všichni každý den na očích.

Fenomén FACEBOOK.

Založili jsme si firemní stránku na facebooku a mohli jsem „řádit“. Tedy, aby bylo jasno – informovat, vzdělávat, publikovat a především bavit. To lidé na facebooku hledají a dělají. Zábavu, informace, nápady, senzace apod.

A je to! Takto jednoduše.

Klienti se nám ozývají sami. Navštěvují naše webové firemní stránky, najdou nás především prostřednictvím facebooku a naší stránky právě tam. Teď už s kolegou budeme ladit a zlepšovat informace, jak stránky vylepšovat, aby je navštěvovalo více a více potencionálních klientů.

A jak je to v číslech?

Zatím jsem na začátku, jelikož webovky jsme sice měli postavené, facebook stránku také, ale moc jsme tomu nevěnovali pozornost. Dobře nám tak. Přišli jsme o spousty klientů. Až od února 2016 jsem se plně začal zajímat, jak to na těch stránkách vypadá. A výsledek – nad očekávání. Za první dva měsíce, kdy jsem se trošku víc začal zajímat o chod firemních stránek, jsem měl zisk 103.293 Kč díky klientům, kteří k nám přišli prostřednictvím webu a facebooku. Nebýt našich firemních stránek, tento zisk bych neměl.

jak postavit webA když si dopřávám sluneční paprsky prostupující koruny stromů v lese, šlapu po horách a chvilkami třeba medituji, noví klienti brouzdají na našich webových stránkách a sdílejí informace prostřednictvím facebooku. Úžasné! 🙂

Není důležité kdy začnete, ale že skutečně začnete!

A odpovědi na nejčastější otázky, které mi chodí od čtenářů mého blogu?

Dobře. Tak tedy zaprvé: 
Pokud je to zatím váš koníček, kterému se věnujete. Anebo chodíte do zaměstnání a to, co znáte, byste chtěli říct více lidem a profitovat z toho. Nebo dokonce už podnikáte, jako my s kolegou, a chcete o sobě dát vědět vícero lidem ve vašem regionu nebo z celého světa. Postavte si svůj web! Jednoduchý, líbivý, funkční. Dnes je spousty možností, jak si ho sestavit jako skládačku a začít profitovat díky němu.

A zadruhé:
Na každý 1 produkt existuje milion zákazníků. Na každou službu existuje spousta zájemců, kteří ji hledají a nemohou najít. Když už máte svůj web, blog, pište články s informacemi, postupy, návody. Točte naučná videa. Publikujte na facebooku. Dejte o sobě vědět! Jakkoliv! 

Dnes už nefunguje to, že si někde otevřete kamenný obchod a budete čekat, kdo vám tam přijde z ulice. Dnes si svoji výlohu stavíte mnohem jednodušeji, levněji a pro mnohem více zájemců, diváků, čtenářů, zákazníků. Vytvořte si své webové a facebookové stránky a informujte zájemce, diváky, čtenáře, budoucí zákazníky o tom, co děláte, co nabízíte. Informujte, vzdělávejte, vysvětlujte, popisujte, učte a inspirujte. Ano, takhle to dnes funguje a takto je to jednoduché.

Sakra, kdybych toto věděl a objevil před pěti lety, když jsem začínal dráhu svého nového (nejen) profesního života, kde já mohl dneska být. Obehraná písnička. 🙂
Zkrátka, je to cesta, je to vývoj a dnes jsme s kolegou rádi, že takové možnosti jsou a že už se nemusíme honit za každým klientem.

Ti, co nás skutečně potřebují, přijdou sami.

Závěrem pro vás

Šup na můj eBook, ať se můžete inspirovat a nakopnout se, proč a jak nastartovat vaši mysl k této změně. Následně si najděte možnosti k sestavení vlastního webu. Pro ty šikovnější a zdatnější z vás možnosti dostupné zdarma. Pro laiky, kteří chtějí vychytanou skládačku a mít svůj web za pár dnů hotový, jako se to podařilo nám, využijte zjednodušené způsoby tvorby webu. Pokud se necítíte se do toho pustit sami, napište mi, rád vám s tím pomůžu. Pak už stačí publikovat a dát o sobě vědět. Ale o tom až zase příště.

Jiří Zeman

Mojí vášní jsou životní změny a lidské příběhy. Podnikám, radím, inspiruji, podporuji, motivuji a pomáhám lidem při změnách života. Jednoho dne jsem se rozhodl nepřežívat, nebýt průměrný, ale žít svůj život naplno. Opustil jsem svůj "krysí závod" a díky zásadním změnám jsem dnes skutečným majitelem svého života.

Jsem autorem praktického eBooku Majitelem svého života, jako průvodce na cestě životními změnami. Více o mně se můžete dočíst v mém příběhu.

Připojte se k fantastické jízdě životem na facebooku.

Napsat mi můžete na jiri@jiri-zeman.cz

Komentáře